Feeds RSS

Order2 K (^_^)

Love You XOXO!

Monday, June 01, 2009

Trust!

Bukan sedey..bukan rase diri xberguna. tp lumrah manusia ade la kan rase jeles tu. yela sape yg xnk pegi cari pengalaman kt negara org..? kalu tnye sesape pn (yg normal je..) mesti na pegi. kalu yg xnk pegi tu pn mesti ade rosak atau tersumabat kt bhgn mn2 tuh.. nak gak tgk camane la rsnye bile kt negara 4 musim tu..na rs gak sejuk sgt ke musim salji, best sgt ke musim bunga, byk ke daun luruh ms musim luruh, tyme musim panas pe kena wat.. stakat ni hnya mampu tgk dlm tv je..lam gossip girl la kebanyakannye. ak terbc la entry bloggers2 td. ade yg kecewa sbb xdpt ke UK, Ireland, Russia n ecetra la. bkn xley trus stadi overc tp dpt offer g somewhere else, like Poland, Indo, India. lam hati terdetik gak la kan at least bley gak mereka rs blaja kt negara org (Indo exceptional..) unlike me. dr kecik smpai la ke umur skrg ni blom ag la rs bertapak kt negara org. (Thailand penah la pegi.. tu pn tyme 'cute-cute' dulu). bkn niat na agungkan negara org lbey dr negara sndiri tp na rs jgk kan camane...huhu. bg yg dpt pegi sn bertaun-taun tu, bertuah la mereka. cume kena teguhkan iman sket je. kalu x nti end up cam Rita (bukan nm sebenar). xpela pegi kt sn utk blaja. i believe kalu yg g sn for medic course tu mst xley la na have fun sgt kan...? sbb tutor n lects mst padat plus homework+esaimen+quizzes= pening :[[ pade pendapat ak je la ni..suka tgk gmbr2 mereka2 kt luar negara tuh. cantik. bunga-bunga mcm2 kaler.purple pn ade taw. hehe. org kate xdpt pegi sn dpt tgk gmbr pn ckup la :)))
tp setiap org ade jalan hidup yg da ditentukan olehNYA. wlau teringin camane pn kite kt sesuatu eager n exicted na kan sesuatu tu kalu ia bkn dlm 'plan' kehidupan kita, kta pasti xdpt. Yg penting, Percaya pada NYA. Bersyukur dgn ape yg telah kita ditentukan utk kita. Pasti ade hikmah disebaliknya. So, Don'T Be Sad~! we may think we did the bestest that we could, but still we failed. maybe HE want to give us something more meaningful n precious after. Be Happy. *__* Don't Look Back but Look Forward~!



words: there are no boundaries to get to that thing. juz wen we believe that the road was going nowhere n you almost gave up your dreams, go to HIM. InsyaALLAH, u'll find the light and way.






xoxo,
Gossip Girl

0 comments: