Feeds RSS

Order2 K (^_^)

Love You XOXO!

Tuesday, June 02, 2009

Replying Another Tagged ^_^

1)Bekas kekasih saya adalah...
iskk..malasnye na jwb soklan ni.stdent IPG sm ngn sy gak, I've no prob talking bout him cos he doesn't matter to me at all...hehe (evilly laugh!)

2)Saya sedang mendengar...
no boundaries.adam lambert's version.

Just when u think the road is going nowhere,
Just when u almost gave up on ur dreams,
They take u by the hand and show u that u can...

a very motivational song.ira, u shud listen to dis.jgn dgr lagu jiwang2 n slow2, nti u'll get hurt even more :-(

3)Mungkin saya patut...
pegi amik charger sbb laptop sy is almost running out of batteries.hehe.jap taw!
I'm back.

4)Saya suka...
jwb tag!haha.I love talking to my boyfriend. I love da state I am in right now. being with my family n siblings. no other feeling is as good as this.

5)Sahabat-sahabat saya...
My bestfriends, my tears and joy, my housemates, my taxi's partners, my crying shoulders, my tutors, my chef(s)..

6)Saya tak paham...
knp la org suke amik rasuah?hurm kalu xmkn rasuah xknla runtuh bumbung Stadium kt Terengganu tu..hehe. tp how many can resist the calling for money, though?

7)Saya kehilangan...
dia.seorg yg sy percaya n sayang sesungguh2nya.pedih,sakit,terluka. Tp skrg I have someone who can cure my once-being-hurt heart. and the most important n matter to me now is him, my love. do I sound happy? yes, I am. indeed I am.

8)Ramai yang berkata...
cinta itu buta.is that right?betul la kot. sbb kalu kite tgk sekeliling, org skrg ni xpandang paras da kalu bercinta, yg ptg baik hati budi n menyayangi diri kita seadanya...

10)Cinta itu adalah...
persaan yg indah n amatla bahagia.tu pun kalu kite jumpa ngan da right person. kalu x asyik terluka je xde guna jgk. kan...kan...kan??

11)Di suatu tempat, seseorang sedang...
bwat keje kot.last tyme I talked to him on the phone, he said he's going to do some work.

12)Saya akan cuba...
make him happy.the happiest n the luckiest person for having me as a girlfriend.

13)Ayat SELAMANYA membawa maksud...
together forever.janji sehidup semati tp kubur lain-lain.hehe.

14)Telefon bimbit saya..
berfungsi ngan elok.walaupun xlah mahal n xcanggih, (xde bluetooth pon~) sy gembira menggunakannye.at least bleh gak masukkan lagu n dengar time buhsan2 tu.

15)Bila saya terjaga...
sy tgk handphone.Kol bape da skrg ni???haha.

16)Saya paling meluat...
ntah la.biase la tu setiap org ade negatif as well as positive nya.just Don't Judge a Book by Its Cover.people can look decent but what's in their mind, who knows?rite?

17)Pesta/parti adalah...
satu mase utk kita lepaskan stress n be happy with friends.ktorg pn penah wat BBQ ramai2 hr tu.meriah sgt!look further to repeat dat momentos again =P

18)Haiwan yang paling comel pernah saya temui...
Tiger.kt dlm Sunway Lagoon.comey sgt, kalu la dia jinak mst best peluk...waaahh~!

19)Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah...
19 years old.I've been accepted to study in KL, dat the most sweetest tyme in my life.however, as I have been in KL for quite some time, I was feeling bored.huh!

20)Hari ini...
cam hari-hari biase jer. duk tgk tv, bace novel.camtu lah hidup org xpyh g cls or xyah bwat keje2 umah kan...?besttttnyer!

21)Malam ini saya akan...
da mlm pun.sy ngah reply tag from nadhirah ni.

22)Esok pula saya akan...
pg2 ag sy, umi n adik2 akn ke umah tok kt PC, preparing for Che Da's wedding day.there goes my sleeping time.I think dat's what we called sacrifice.hehe.

23)Saya betul² inginkan...
tubuh yg slim. biase la tu...hahaha.tp xbrmakna I xbangga n xbersyukur ngn kondisi I skrg ni.cuma wish to be more slimmer.huh!bleh ke???

24)Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini...
alhamdulillah.xtumbuh satu jerawat pon.ahaks!haha.

25)Pusat membeli-belah atau arked permainan...
SHOPPING MALL, of course!xtaw nape tp I suke beli pape sorg2, more privacy I think.

26)Makanan barat atau Jepun...
dua2 I tibai, hehe.kalu org na belanja ape ag.I makan je sume2 asalkan halal.

27)Bilik yang terang atau gelap...
in da middle.kalu da ngantuk, I bley je tdo wlau ape keadaan pon.xmemilih la katekan...*_*

28)Makanan segera adalah...
tyme sengkek.Maggi jd teman baik.senang n sedap, tp berkhasiat n bley mmbw penyakit.so, jgn slalu mkn taw!(nasihat kt diri sendiri)

29)Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang...
Saya: "jangan lupa msg dulu sblm tido"
Dia: "erm..yelah" (cam mls jer, uwek =P)

30)Siapa yang anda ingin tag...
xnk tag sape2..bley kan...?
haaa ade sorg I na tag:
^-^ Ckyn!(mn la mung hilang wei??)
^-^lynn (tq for following my blog~!)


my 30 cents words: tag ni bagus sbb sume ade.wishes, hope, dreams.kalu na lbey knal diri sndiri, jwb la tag ni...wah, promote~!lalalallala




xoxo,
Gossip Girl

3 comments:

NaDhiRaH~" said...

hehe..
insyaAllah i'll..
nak tuka lagu la..haha..
nani on ym x??
nak tnye sumthg ni..huhu

LoveIsPurple said...

hahha..bagus2...

lin said...

hehe..nani..
kne jwb tag from kamu lg ye..
nway..thanx coz jd my 1st blog's follower.wah3..
hehe...syg kamu selalu.. =)