Feeds RSS

Order2 K (^_^)

Love You XOXO!

Wednesday, March 09, 2011

Another Eating Spot U Can Try!

klik utk enlarge

Semalam kite ngan dak2 umah plus my Bf plus kwn Dayah..kawan ke?
g makan2 kat satu tempat di Kampung Baru ni. 
Dgr2 dr member2 yg da penah pg jugak laa.
Kat mane?? Teratak Ikan Bakar, tepi je ngan Public Bank Kg.Baru tu.

How about the food?

Ohh is all that I can say.
Until now I can still feel the 'Ikan Siakap 3 Rasa' & 'Ikan Siakap Bakar',
'Udang Masak Bercili' and 'Sotong Bersalut Tepung' berserta 'Daging Bakar'.
Very tasty, delicious, mind-blowing, finger-licking-good!!
We all also mintak 'Tomyam Seafood' untuk kuah.
'Tomyam Seafood' ni harga dia rm15 n sgt byk, bleh makan utk 5-6 org jgk la.
'Sayur kailan' kt sini nmpak sgt fresh n very greeny.

Banyak punye makan ni kan ktorg ingt kena la 3-4 rat kan.
Tp xpe sbb makanan dia sedap kami gagahkan kaki ke counter.
Sesampainye kami di situ, pakcik tu bg resit, RM239.50!
Yup, kalu la kite leh tunjuk gmba byk mn kite makan smlm, mst u ol xpecaya
Sume tu cume RM240. Ktorg pn x pecaye!

Ikan, sotong, udang, daging tu sume dia timbang. 
100g ade la harga rm7, rm8, rm9 - rm12. 
Plg mahal, udang la. Tp udang dia sgt besar!! ade size2 lg, XL/XXL.
Ktorg amek 7 ekor, 500g. Sotong 600g. Dua2 ikan tu 1200g. 

Hehe, mcm kite plak owner kedai ni kan..
Tp benda best, tempat best kna la sm2 share kan..
Kalu sape2 yg mencari spot utk makan2 tu, pegi la kt sini..

Bersih, tersusun je...
Ok la, itu saje JJCM kite kali ni yer ;))






2 comments:

nabilah_2908 said...

kalau makanan sedap...harga mahal pun tk terasa sngt kan..?

jgn makanan hampeh..harga mahal..mmg naik angin...

jom ke APA KATA HATI pulak,
BLOGG REVIEW : GORENGBAEK

Me CiK HanAn VioLeT said...

nabilah: btol tu..tp try la sedap sgt makanan kt situ..hahha! ok~